واریز سهمیه سوخت رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سهمیه سوخت رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی به زودی واریز می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو یا خبرنگار ایمنا، با اشاره به مطالبات و علت تأخیر واریز سوخت رانندگان آژانس تاکسی تلفنی، اظهار کرد: مرحله جدید واریز سوخت به دلیل آماده نشدن زیرساخت پیمایش رانندگان به تأخیر افتاده و طبق اعلام اتحادیه و ستاد سوخت کشور تا چند روز آینده سهمیه به حساب رانندگان تاکسی تلفنی واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه قبلی سوخت در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته به حساب رانندگان آژانس‌ها واریز شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: سهمیه سوخت رانندگان خودروهای دوگانه ۱۲۰ و یگانه‌سوز ۲۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تکلیف هزینه سرویس مدارس تا چند روز آینده مشخص خواهد شد، گفت: در صورت بازگشایی مدارس هزینه‌هایی که والدین پرداخت کرده‌اند باید در شرکت حمل و نقل مربوطه نگهداری و به رانندگان پرداخته شود.

منوچهری افزود: در صورتی که مدارس به صورت قطعی و با اعلام رسمی ستاد کرونا کشور و وزارت آموزش و پرورش تعطیل شد، در کارگروه ماده ۱۸ تصمیم گیری خواهد شد و نسبت به مطالبات والدین اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان سرویس مدارس براساس قرارداد منعقد شده نسبت به روزهایی که سرویس انجام داده‌اند، هزینه دریافت می‌کنند، بنابراین مطالبات آنها در ازای روزهایی که سرویس‌دهی انجام می‌دهند، محاسبه و الباقی باید به والدین برگشت داده شود.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی تا زمان تعیین تکلیف کرایه نفر چهارم به هیچ عنوان حق دریافت مبلغ اضافی از مسافران خود را ندارند تا موضوع در مسیر قانونی خود به نتیجه برسد.

کد خبر 421803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    14 5
    سلام بندراننده آژانس هستم تا الان بنزین یه حساب من نریختن