آذری: فولاد مبارکه سپاهان مدیر ذوبی نمی‌خواهد!

سعید آذری با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام شایعه پیشنهاد مدیرعاملی سپاهان را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با کناره‌گیری تابش از دیرعاملی سپاهان و چند ماه تصدی‌گری نیکفر به جای او، حالا زمان انتخاب جانشین تابش از سوی هیئت مدیره رسیده‌است. با اینکه پیش از این گفته می‌شد نیکفر تا آخر فصل میهمان صندلی ریاست باشگاه است و حتی شنیده شد او بر این پست ابقاء خواهد شد اما این چند روز شایعاتی به گوش رسید که سپاهان قصد انتخاب مدیرعامل جدید دارد و روابط عمومی این باشگاه نیز مهر تأییدی بر آن زد.

گزینه‌های فراوانی نیز برای نشستن بر صندلی ریاست پرافتخارترین تیم دهه هشتاد فوتبال ایران مطرح شد که یکی از آن‌ها سعید آذری، مدیر اصفهانی و موفق پیشین ذوب آهن و کنونی سپاهان است. او حالا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش این شایعات را رد کرده و ادعا می‌کند کسی از سپاهان با او صحبت نکرده‌است. البته آذری به چند سال قبل اشاره کرده که قرار بوده به سپاهان بیاید اما مدیران کارخانه چون او ذوب آهنی بوده، وی را نخواسته‌اند. این مدیر باتجربه همچنین در پایان نیز از پایبندی‌اش به مردم خوزستان گفته و اولویت‌اش برای ادامه فعالیت را فولاد این استان معرفی می‌کند.

در این پست آمده‌است: " این پست مربوط به زمانی است که سپاهان ایران العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را با شایستگی شکست داد و من به احترام مردم شهرم و سپاهان از آنها تقدیر کردم.
من هیچوقت علاقه ام را به هیچ چیز مخفی نکرده ام و با کمال شهامت با اینکه تا ابد سبز سبز ذوب آهنی خواهم ماند به دیگر تیم شهرم سپاهان احترام گذاشته و خواهم گذاشت.
هر کجا باشم تا آخرین لحظه به تعهدم پایبند هستم.
گروهی سعی دارند مرا مقابل هوداران سپاهان قرار دهند.
لازم است در حال حاضر حقیقتی را به همه سپاهانی‌های عزیز بگویم.
در سالی که با یحیی در خرمشهر قهرمان جام حذفی شدیم، قرار بود به سپاهان بیایم ولی مدیران کارخانه تحت تحریک عده‌ای گفتند آذری ذوب آهنی است و ما مدیر ذوبی نمی‌خواهیم.
گذشت و گذشت، من همان آذری هستم، هر جا بروم به عنوان یک اصفهانی طوری عمل می‌کنم که به اصفهانی بودنم افتخار کنم.
الان هم همان عده در سپاهان میگویند آذری ذوبی است و جبهه‌ای درست کرده اند به محض اینکه شایعه حضورم در سپاهان جدی شده است.
ولی هوادارن فرهیخته سپاهان. از خودم بشنوید:
هیچکس از سپاهان با من صحبتی نکرده است. فقط شنیده ام که گفته اند آذری ذوبی است مثل دفعه قبل.
بله من با افتخار ذوبی هستم ولی اول اصفهانی هستم.
از صمیم قلب برای همه مردم ایران و اصفهان، شهرم و هوداران سپاهان بزرگ و ذوب آهن همیشه سبز از خداوند عزت می‌خواهم و شادی.
اگر میگویم الویتم فولاد است برای اینکه نان و نمک خوزستان را خوردم و تا لحظه‌ای که با فولاد بزرگ قرار داد دارم به آنها وفا دار میمانم، این ذات بچه‌های اصفهان است، متعهد به عهد و تلاشگر تا آخر.
فولاد باید به روزهای اوجش باز گردد، برخی در اصفهان از اینکه نمی‌گذارم اصولم را زیر سوال ببرند حاضر نیستند با مدیری مانند من کار کنند. ولی یاد گرفتم بر سر اصول کاری ام با کسی معامله نکنم.
آرزوی موفقیت برای شما سپاهانی‌های عزیز دارم سر بلند باشید "

کد خبر 421794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.