آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۱۳ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌ها در ۲۴ ساعت اخیر، گفت: اکنون تعداد ۵۹۰ نفر در ۲۲ شهرستان استان با تشخیص کرونا بستری هستند و ۴۴ نفر از از این تعداد بهبود یافته و ۱۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۰۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به در ۲۲ شهرستان استان اصفهان با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه در همین زمان خوشبختانه تعداد ۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و ضروری است که در قرنطینه نقاهت بیماری را تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در ۲۲ شهرستان استان با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۵۹۰ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۱۵۰ نفر وضعیت وخیم‌تری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی تاکید کرد: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند و علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا بتوانیم به سیر نزولی این بیماری نفس گیر رسیده و به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس در استان باشیم.

کد خبر 421789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.