با رفتارهای نامناسب در پارک‌های شهر برخورد شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از نیروی انتظامی درخواست کرد پا به میدان گذاشته و در برقراری امنیت مطلوب پارک‌ها اقدامات لازم را با همکاری شهرداری و شورای شهر یزد انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حمیدرضا قمی عصر امروز (شنبه) در دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه طی روزهای گذشته اخباری در رسانه‌ها از رفتار نامناسب برخی در پارک‌های شهر گزارش شده است، اظهار کرد: با بازگشایی پارک‌ها پس از فروکش کردن کرونا، رفتارهایی از سوی برخی افراد در پارک‌ها انجام شده که نیاز است توجه بیشتری به امنیت شهروندان پس از مدت‌ها قرنطینه و در ایام فاصله گذاری اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت پارک‌ها صرفاً مرتبط با وظایف شهرداری و شورای شهر نیست، افزود: لازم است نیروی انتظامی پا به میدان گذاشته و در برقراری امنیت مطلوب پارک‌ها اقدامات لازم را با همکاری شهرداری و شورای شهر یزد انجام دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از نیروی انتظامی و پلیس راهور خاطرنشان کرد: مطلوب است که در این شرایط راهنمایی و رانندگی به جای وصول کردن جرایم و اعمال قوانین شدید در قبال شهروندان، اندکی صبورتر عمل کنند تا شرایط مردم بهبود یابد.

قمی از نیروهای پلیس خواست در این شرایط توان خود را برای امنیت بیشتر شهر و مراکز عمومی صرف کرده و در مقابل مردم مراعات بیشتری به خرج دهند.

کد خبر 421784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.