موضع واضح مارسلو در مقابل شایعات نقل و انتقالات؛ رونالدو و مسی هر دو خوب هستند

مدافع چپ خوش تکنیک و برزیلی رئال مادرید در یک ارتباط اینترنتی به شایعات نقل و انتقالات پیرامون خود پاسخ داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو و مارسلو زمانی که در رئال مادرید هم بازی بودند رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند، زمانی که CR۷ به یووه رفت هم این ارتباط قطع نشد.

رونالدو حتی بارها سعی کرد این مدافع چپ را با استفاده از دوستی دیرینه‌شان به تورین منتقل کند و بار دیگر با او در ترکیب بانوی پیر هم بازی شود و به کسب موفقیت ادامه دهد. البته مدتی نام سرخیو راموس هم برای ملحق شدن به رونالدو سر زبان‌ها بود

کریستیانو البته موفق به نقل مکان کردن مارسلو به تورین نشد. حالا دوباره اما بازار شایعات نقل و انتقالاتی برای فصل بعد فوتبال اروپا داغ شده و شایعه سازان باز هم مدافع چپ برزیلی رئال مادرید را به یوونتوس لینک می‌کنند.

این در حالی است که شب گذشته این بازیکن در یک ارتباط زنده اینترنتی با فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی سال‌های دور یوونتوس، این شایعات را به طور کامل تکذیب کرد.

مارسلو در این خصوص به کاناوارو گفت: "من نمی‌خواهم مادرید را ترک کنم فکر نمی‌کنم باشگاه هم بخواهد من از این تیم جدا بشوم، من از زمانی که به این تیم آمدم همه چیز خیلی خوب بوده و خاطرات بسیار خوبی دارم، از علاقه دیگر تیم‌ها به خودم خبر ندارم نمی‌دانم یوونتوس من را می‌خواهد یا نه اما فکر می‌کنم بهتر باشد که دیگر تیم‌ها به فکر جذب من نباشند".

البته مارسلو در ادامه در خصوص مقایسه رونالدو و مسی هم بیان کرد: "نمی‌شود گفت کدامشان بهتر هستند فقط می‌شود گفت شما کدام را بیشتر دوست دارید، من ۱۰ سال با کریستیانو هم بازی بودم او انگیزه‌ای مثال زدنی دارد و کیفیت بازی شما را بالا می‌برد، در مورد مسی هم می‌شود گفت فکر می‌کنید او را کامل تحت کنترل دارید اما خیلی راحت از آن وضعیت خارج می‌شود و گل می‌زند. "

کد خبر 421782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.