۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
لائوتارو بارسلونا را انتخاب کرده است

طبق ادعای رسانه های اسپانیا، بارسلونا با لائوتارو به توافق رسیده و بین وی و بارسلونا، یک توافق با باشگاه اینتر بر سر رقم قرارداد وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، منابع خبری در اسپانیا رسماً اعلام کرده اند که لائوتارو بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده و به همین خاطر از تمدید قرارداد نیز سر باز زده است.

اگرچه باشگاه‌هایی مثل پاریس سن ژرمن، منچستر یونایتد و چلسی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم گلزن اینتر بودند، اما وی تصمیم گرفته است تا در کنار هموطنش لئو مسی بازی کند.

در حال حاضر طبق اخبار همه توافقات صورت گرفته و تنها توافق نهایی بر سر رقم قرارداد باقی مانده است که طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

بارسایی ها مایل نیستند بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی را برای لائوتارو پرداخت کنند و به همین خاطر بازیکنانی مثل ویدال و فیرپو را برای کاهش رقم توافق با اینتر پیشنهاد کرده اند. البته باشگاه اینتر نیز به سادگی کوتاه نخواهد آمد و گفته می‌شود سران تیم ایتالیایی حداقل ۹۰ میلیون یورو از بارسا می‌خواهند.

در این میان لائوتارو مارتینز می‌تواند نقش اساسی را ایفا کند و با اعمال فشار به اینتر و هشدار بابت عدم تمدید قرارداد با این تیم، آنها را وادار کند تا به هر ترتیب با بارسلونا به توافق برسند.

طبق اعلام رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، در صورت منتفی شدن معامله این تیم با اینتر، جیدون سانچو گزینه جایگزین بارسایی ها خواهد بود.

کد خبر 421778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    عالی شد هورااااااااا