آذری مخالفت فولاد با تعطیلی لیگ را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تکذیب این موضوع که فولاد خواهان برگزاری لیگ برتر است، گفت: در آن روزی که کسی جرأت نداشت، درخواست تعطیلی لیگ برتر را بدهد، من از رئیس جمهور درخواست تعطیلی لیگ را داشتم و من مثل خیلی از مدیرها نیستم که در طول یک هفته حرف خود را تغییر دهم.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تکذیب این موضوع که فولاد خواهان برگزاری لیگ برتر است، گفت: در آن روزی که کسی جرأت نداشت، درخواست تعطیلی لیگ برتر را بدهد، من از رئیس جمهور درخواست تعطیلی لیگ را داشتم و من مثل خیلی از مدیرها نیستم که در طول یک هفته حرف خود را تغییر دهم.

سعید آذری در خصوص این‌که گفته می‌شود باشگاه فولاد به همراه ۲ باشگاه دیگر خواهان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال است، اظهار کرد: در آن روزی که کسی جرأت نداشت، درخواست تعطیلی لیگ برتر را بدهد، من از رئیس جمهور درخواست تعطیلی لیگ را داشتم و برخلاف خیلی از مدیرها که در طول یک هفته حرف خود را تغییر می‌دهند، من اینگونه نیستم و باز هم می‌گویم اولویت اول و آخر من، سلامتی مردم، هواداران، بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاهم است.

وی تاکید کرد: اگر قرار است، فوتبال به قیمت بازی با جان مردم برگزار شود، هرگز چنین چیزی را نمی‌خواهم و بارها این موضوع را از طریق صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام اعلام کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: موضع ما تغییر نکرده است و تنها کسانی که می‌توانند اجازه برگزاری لیگ برتر را بدهند و صلاحیت اعلام برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را دارند، ستاد ملی مبارزه با کرونا و بعد هم سازمان لیگ است، پس با پیشنهاد من، X، Y و Z شدنی نیست. من حاضر نیستم به هر قیمتی حرفم را عوض کنم و برای صحبتی که کرده‌ام ارزش قائلم.

وی با تکذیب این موضوع که فولاد خواهان برگزاری لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: حتی آقای نکونام نیز در مصاحبه‌هایی که داشته، مرتب اعلام کرده است که سلامتی بازیکنان برای‌مان مهم است. به هر حال ما مرجع تصمیم‌گیری نیستیم. اگر هم به طور مثال ما بگوییم الان لیگ را برگزار کنید ولی وقتی در چند روز گذشته شاهد این بوده‌ایم که برخی استان‌ها به خط قرمز کرونا نزدیک می‌شوند، آیا عاقلانه است که باشگاه فولاد پیشنهاد برگزاری فوتبال را بدهد؟ تنها یک نفر می‌تواند حرف اول و آخر را بزند، آن هم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

آذری در ادامه نیز در خصوص درخواست ایران برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا، گفت: این‌که پیشنهاد می‌دهیم، خیلی خوب است و شاید تا آن زمان یکسری زیرساخت‌ها را بنا کنیم. در هر صورت این‌که تا ۲۰۲۷ قرار است چه اتفاقی در صنعت ورزش ایران بیفتد و با توجه به این‌که نمی‌دانم برنامه‌های فدراسیون در توسعه زیرساخت‌ها چه چیزی است، نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.

وی تصریح کرد: اما آن‌چه نظر من را جلب می‌کند، این است که از سال ۱۳۵۲ تاکنون اگر همین استادیوم آزادی را نداشتیم، معلوم نبود که قرار بود، بازی‌های ملی و بزرگ‌مان را کجا برگزار کنیم. این‌که در طول هفت سال بخواهیم استادیوم‌های فوق‌العاده بسازیم و جام ملت‌ها را برگزار کنیم، نشان می‌دهد که می‌خواهیم خیلی در این هفت سال پیشرفت کنیم و چون من میزان پیشرفت را نمی‌دانم، فقط از دادن این پیشنهاد خوشحالم.

منبع: ایسنا

کد خبر 421756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.