زمین میرزاطاهر اتوبوس را به دل خود فرو برد/ تلفات جانی نداشتیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: صبح امروز در حادثه فرونشست زمین یک‌ دستگاه اتوبوس خط ۹۴ شرکت واحد در تقاطع بزرگراه شهید خرازی و خیابان میرزاطاهر به درون حفره‌ای بزرگ به عرض حدود سه متر و طول حدود ۱۰ متر فرو رفت.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه سقوط اتوبوس به حفره ایجاد شده بر اثر فرونشست زمین، مراتب به آتش نشانی اصفهان اعلام شد و نیروهای این سازمان در محل حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه جرثقیل مناسب برای خارج کردن اتوبوس با تناژ ۲۰ تُن از حفره ایجاد شده، از طریق بخش خصوصی تأمین شد، افزود: علاوه بر آن جرثقیل شرکت واحد اتوبوسرانی نیز بکار گرفته شد و با تلاش و درایت مجموعه فنی و بخش تصادفات شرکت واحد و با انسداد مسیرهای منتهی به تقاطع توسط پلیس راهور، اتوبوس با کمترین خسارت از حفره خارج شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: قبل از انجام این عملیات، تمام مسافران در صحت و سلامت کامل توسط عوامل شرکت واحد از اتوبوس پیاده شدند.

افتخاری خاطرنشان کرد: با حضور و اقدامات نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری، شهرداری منطقه ۹ با محوریت شرکت واحد، اتوبوس از حفره خارج شد.

وی با بیان اینکه این حادثه تنها خسارت مالی داشت، گفت: به احتمال زیاد علت ایجاد حفره ترکیدگی لوله آب بوده، اما موضوع در حال بررسی است.

کد خبر 421741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.