واحدهای اقامتی اصفهان در آستانه بازگشایی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از پیگیری برای بازگشایی واحدهای اقامتی اصفهان با حداقل ظرفیت اقامت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون الهیاری _امروز ۱۳ اردیبهشت _ گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، تمامی تأسیسات گردشگری استان اصفهان که بالغ بر ۱۲۵۰ مجموعه است از اواخر اسفند ماه سال گذشته تعطیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان افزود: با توجه به گسترش این بیماری در منطقه مرکزی ایران، فعالان گردشگری استان همکاری بسیار خوبی را در راستای مبارزه با این بیماری و حفظ سلامت هموطنان از خود نشان دادند به نحوی که بر اساس گزارشات کارشناسان نظارت اداره کل، از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۲۳ فروردین ماه، تنها ۸ واحد متخلف که عمدتاً از میهمان‌پذیرها و خانه‌های مسافر بودند با حکم قضائی تعطیل شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به فعال شدن تدریجی کسب و کارها در کشور از تاریخ ۲۳ فروردین امسال، در تلاش هستیم تا از مجموع ۷ جامعه فعال گردشگری استان، واحدهای اقامتی استان بتوانند به تدریج فعالیت‌های خود را در راستای خدمات رسانی آغاز کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال رایزنی هستیم تا واحدهای اقامتی استان بتوانند با حداقل ظرفیت به گردشگرانی که به منظور فعالیت‌های اقتصادی و یا علمی اقدام به سفر می‌کنند خدمات اقامتی و پذیرایی ارائه کنند.

کد خبر 421725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.