ابلاغ نرخ نامه سال ۹۹ به رانندگان تاکسی شهر سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از ابلاغ نرخ نامه جدید سال ۹۹ به رانندگان تاکسی شهر سمنان خبر داد.

مجید کاشی در گفت و گو با ایمنا، با اشاره به تصویب و تأیید نرخ‌های جدید در شورای اسلامی شهر و فرمانداری سمنان اظهار کرد: مقدمات نصب نرخ نامه‌های جدید در تاکسی‌های شهر سمنان جهت مشاهده و اطلاع مسافران انجام شده است.

وی افزود: افزایش هر گونه نرخ کرایه تاکسی بر خلاف نرخ مصوب بی قانونی است و مسافران باید بر اساس برچسب کرایه نصب شده بر روی شیشه تاکسی نرخ کرایه خود را بدانند و پرداخت کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه رانندگان تاکسی ملزم به نصب نرخ نامه جدید بر روی شیشه تاکسی هستند، گفت: با استقرار بازرسان در میادین شهر در صورت عدم اقدام رانندگان در این خصوص، تخلف محسوب شده و راننده خاطی جریمه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مسئولان ذیربط بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، توسعه پرداخت الکترونیک کرایه در سال ۹۹ در دستور کار تاکسی‌های سمنان قرار داشته و پرداخت الکترونیک در تمامی تاکسی‌های شهری صورت می‌گیرد.

کاشی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت از رانندگان تاکسی علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند با شماره تلفن سه رقمی ۱۳۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 421717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.