گرد و خاک شرق و شمال استان اصفهان را فرامی گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: گرد و خاک محلی در مناطق شرق، شمال و مرکز استان و بارش های رگباری همراه با رعد و برق در بسیاری از مناطق اصفهان پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی تا شامگاه یکشنبه در استان اصفهان ادامه دارد از این رو آسمان بسیاری از مناطق استان نیمه ابری و گاهی افزایش ابر، بارش‌های متناوب و موقتی همراه با رعد و برق، ریزش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد در مناطق شرق، شمال و مرکز استان با گرد و خاک محلی همراه است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه این ناپایداری‌ها اواخر روز یکشنبه از استان خارج می‌شود، ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد شد اما از روز چهارشنبه موج جدید بارش‌ها استان اصفهان را فرامی گیرد.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از نطنز با میانگین ۵.۳، میمه ۱.۷ و خور و بیابانک هشت دهم میلی متر گزارش شده است.

علی عسگریان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: خور و بیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 421716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.