آشتیانی: علاقه‌ای به حضور در سپاهان ندارم

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. بنده هیچ علاقه‌ای به سپاهان و امثال سپاهان برای مدیریت کردن ندارم. ان‌شاالله آنها یک فرد مناسب را پیدا می‌کنند. بنده در این سطح علاقه‌ای به همکاری در مدیریت فوتبال ندارم.

به گزارش ایمنا، پس از استعفای مسعود تابش از پست مدیرعاملی این باشگاه سپاهان، گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شد که هرکدام از آن‌ها بنابر دلایلی ممکن است از حضور در این سمت منع شوند یا خودداری کنند. به تازگی همان اسامی برای مدیرعاملی سپاهان مطرح شده‌اند اما این بار یک نام جدید بین آن‌ها دیده می‌شود.

برخی از رسانه‌ها با عناون کردن گزینه‌های قبلی، از مدیرعامل پیشین استقلال به عنوان گزینه‌ای جدید در این جمع اصفهانی برای حضور در رأس امور اجرایی سپاهان یاد می‌کنند.

امیررضا واعظ آشتیانی در مورد مطرح شدن نامش برای مدیرعاملی سپاهان، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. بنده هیچ علاقه‌ای به سپاهان و امثال سپاهان برای مدیریت کردن ندارم. ان‌شاالله آنها یک فرد مناسب را پیدا می‌کنند. بنده در این سطح علاقه‌ای به همکاری در مدیریت فوتبال ندارم. کسان دیگری هستند که می‌توانند انتخاب شوند و مدیریت آنها به گونه‌ای است که مانند بازیکنان قابلیت ترانسفر شدن هم دارند. می‌توانند بروند مدیران دیگری را انتخاب کنند. این مسئله را هیچ‌گاه جدی نمی‌گیرم. علاقه‌ای هم به حضور در این باشگاه ندارم و امیدوارم باشگاه سپاهان بتواند در ادامه راه موفق باشد و روزهای خوبی داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در سطح مدیریت فوتبال ایران دارد، عنوان کرد: بارها و بارها گفته‌ام که به فوتبال برنمی‌گردم. شاید برخی با مدیرعاملی یک باشگاه اغنا بشوند اما من آن زمان هم که به استقلال رفتم به جهت کمک بود. من از جایگاه معاون وزیر به استقلال رفتم. هیچکس در این جایگاه برای رفتن به استقلال ابراز علاقه نمی‌کرد. ما برای کمک به استقلال رفتیم و فعالیتی را به کمک همه دوستان و عوامل باشگاه انجام دادیم. دیگر دلیلی نمی‌دانم که بخواهم به فوتبال برگردم. با توجه به شرایط و نگرشی که در فوتبال ما است و نوع مدیریتی که در ورزش ما وجود دارد، رغبتی برای من ایجاد نمی‌شود که بخواهم بیایم در این مقطع ورزش و فوتبال کشور ورود کنم.

منبع: فارس

کد خبر 421712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.