۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
ادامه دیوارچینی رودخانه شهر لنگرود

شهردار لنگرود گفت: در سال جاری ادامه دیوار چینی رودخانه بزرگ شهر لنگرود در قسمتی از محله راه پشته و انزلی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ادامه عملیات محوطه سازی و احیای پل خشتی شهر لنگرود پس از انتخاب پیمانکار به زودی اجرا می‌شود و برای این پروژه مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: در سال گذشته پروژه آسفالت در بسیاری از محلات شهر لنگرود به طول یکصد و ۵۰ هزار مترمربع اجرا شد و برای این مقدار آسفالت یک هزار و ۴۰۰ تن قیر استفاده شد و در سال جاری نیز آسفالت محله کاسگر و بخشی از انزلی در اولویت قرار دارد.

شهردار لنگرود دلیل خرابی آسفالت بسیاری از معابر را عمر بیش از ۲۰ سال آن عنوان کرد و افزود: در سال گذشته برای روکش آسفالت معابر شهری لنگرود اعتباری بالغ بر یکصد و ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: اصلاح طرح ترافیکی میدان بسیج که سال گذشته بازگشایی آن انجام شد و بازسازی خیابان حادثه خیز سلمان فارسی که به دلیل زیرسازی نامناسب نشست کرده، از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری لنگرود در سال جاری است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

رجایی خاطرنشان کرد: از دوم اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر لنگرود به صورت شبانه روزی توسط شهرداری انجام شده و تا قطع زنجیره این بیماری تداوم دارد.

به گزارش ایمنا، شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 421708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.