محکومیت ۳۴ میلیاردی برای ۸ قاچاقچی گازوئیل در اصفهان

محکومیت ۳۴ میلیاردی برای ۸ قاچاقچی گازوئیل در اصفهان، کشف محموله بدلیجات قاچاق در شیراز، محکومیت ۵۴ میلیارد ریالی شرکت تجهیز گرمایش خانگی در قزوین از کشفیات روزهای اخیر سازمان تعزیرات حکومتی بوده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: با کشف ۱۳۱ هزارو ۵۳۸ لیتر گازوئیل قاچاق از چهار دستگاه تانکر حمل سوخت توسط مأمورین نیروی انتظامی، شعبه چهارم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات اصفهان رسیدگی به پرونده را به عهده گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، حکم به ضبط گازوئیل کشف شده و خودروهای حامل محموله صادر و هشت متخلف پرونده را نسبت به میزان اتهام وارده به پرداخت ۳۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کشف محموله بدلیجات قاچاق در شیراز

با کشف بدلیجات قاچاق در شیراز شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی متخلف را صادر کرد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی انواع بدلیجات کشف که با توجه به بررسی‌های اولیه که حاکی از قاچاق بودن بار مکشوفه بود، محموله توقیف و پرونده‌ای برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی از ارجاع پرونده به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: در تحقیقات انجام شده در شعبه و استعلام از مراجع ذیصلاح، مشخص شد که بدلیجات مکشوفه قاچاق بوده و از بندر گناوه به طور غیرقانونی وارد کشور شده و به قصد فروش در تهران حمل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، تصریح کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی متخلف را صادر کرد.

محکومیت ۵۴ میلیارد ریالی شرکت تجهیز گرمایش خانگی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه ۵۴ میلیارد ریالی یک شرکت تجهیز گرمایش خانگی خبر داد.

هوشنگ محمدی گفت: به موجب شکوائیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از یک شرکت تجهیزات گرمایشی خانگی در خصوص تقلب و عدم ایفای تعهد، پرونده‌ای در این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود: این پرونده جهت رسیدگی به شعبه دوم بدوی این اداره کل ارجاع شد و پس از بررسی و نهایتاً احراز تخلف، متخلف به پرداخت ۵۴ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و ممهور کردن پروانه واحد به مهر تخلف محکوم شد.

کد خبر 421701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.