آغاز عملیات سنگفرش میدان امام حسین(ع) تا یک ماه آینده

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی سنگفرش میدان امام حسین(ع) تا یک ماه آینده آغاز و تردد خودروها در این میدان محدود می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با سنگفرش‌شدن میدان امام حسین (ع) تردد خودروها حذف نخواهد شد، بلکه به صورت محدود و هدایت شده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محدودیت تردد خودروها در آینده در خیابان سپه اعمال می‌شود و تمام این مسیر به محور پیاده‌راه تبدیل خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های شاخص شهر در سال‌جاری، تصریح کرد: ادامه عملیات پروژه تجاری کمر زرین، تکمیل سالن گلستان شهدا و ساختمان بحران در منطقه هفت و مجموعه ورزشی فرهنگی فضای سبز گلستان، احداث تئاتر شهر در چهارباغ، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شمال و جنوب، نازک‌کاری مرکز آموزش و توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهر، ساماندهی پایانه شهید محرابی، پل اتصال خیابان‌های صاحب روضات و آذرمهر در مناطق یک و ۹، مجموعه فرهنگی گل نرگس در منطقه پنج و ادامه خیابان توحید از جمله پروژه‌های شاخص شهر در سال ۹۹ است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای شهری با رویکرد گردشگری مجاور پل بزرگمهر از پروژه‌های شاخص در دست اقدام شهرداری در سال جاری است، افزود: مطالعات اجرای این پروژه در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در حال انجام است تا علاوه بر پل‌های تاریخی در این مسیر، نقاط جاذب گردشگری دیگری ایجاد شود.

مظفر ادامه داد: تعداد زیادی پروژه در مناطق ۱۵ گانه شهر برنامه‌ریزی شده تا با هماهنگی ستاد در سال ۹۹ اجرا شود.

وی گفت: در سال ۹۸ طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) و گذرهای پیرامون آن، با توجه به اتصال محور پیاده چهارباغ به محور خیابان سپه که در آینده پیاده راه می‌شود تهیه شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 421700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.