پیشرفت‌ در عرصه‌های مختلف حاصل مجاهدت معلمان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت روز معلم، گفت: پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز شنبه با تبریک فرا رسیدن روز معلم به تمام اساتید، معلمان و فرهنگیان کشور اظهار کرد: فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان بسیجی توانمند و متعهدی هستند که با تأسی از سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) تصویری باشکوه از تلاش و خلاقیت را در عرصه‌های گوناگون تمدن‌سازی نوین اسلامی بر دل‌ها نقش بسته‌اند.

وی افزود: بحمدالله امروز در گام دوم انقلاب اسلامی جای جای کشور عزیزمان به برکت خون ۴ هزار معلم شهید و همچنین وجود معلمانی مؤمن، انقلابی و ایثارگر به صحنه‌های کم‌نظیر توانمندی، ابتکار و خلاقیت تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

سلیمانی دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استوانه دین و دانش، پاره تن و حاصل عمر امام (رحمه الله علیه) استاد شهید مرتضی مطهری و روز فرخنده معلم که به معنی واقعی کلمه مظهر ایثارگری و از خودگذشتگی است را به همه اساتید، معلمان و فرهنگیان عزیز در جای جای میهن اسلامی تبریک گفته است.

کد خبر 421689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.