پایان لیگ فرانسه صدای باشگاه قدوس را در آورد / آمیان: شکایت می‌کنیم!

باشگاه آمیان که سامان قدوس لژیونر کشورمان را به خدمت دارد با اعلام لغو لیگ فرانسه به دسته پایین تر سقوط کرد و حالا این تیم فرانسوی به دنبال شکایت از فدراسیون فوتبال این کشور است.

به گزارش ایمنا، باشگاه فرانسوی آمیان که سامان قدوس، ملی‌پوش فوتبال کشورمان در آن حضور دارد می‌گوید بعد از تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه مبنی بر تعطیلی لیگ ۱ این کشور به دلیل بحران کرونا و اعلام سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، این حق را برای خود محفوظ می‌داند که علیه این تصمیم شکایت کرده و تقاضای فرجام‌خواهی کند.

بعد از آنکه لیگ ۱ فرانسه به دلیل بحران کرونا تعطیل شد، سازمان لیگ فوتبال حرفه‌ای فرانسه روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جایگاه نهایی تیم‌ها بر اساس میانگین امتیاز در هر بازی مشخص خواهد شد. بعد از آن بود که پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان این فصل معرفی شده و تیم‌های تولوز و آمیان هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

دیروز باشگاه آمیان با اعتراض به این تصمیم بیانیه‌ای صادر کرده و اعلام کرد: " این تصمیم برای باشگاه ما، بازیکنان، مربیان، مسئولین و هواداران‌مان تبعات سختی خواهد داشت. پیش از اعلام رسمی جزئیات جلسه هیأت‌مدیره باشگاه، آمیان این حق را برای خود محفوظ می‌داند که علیه این تصمیم شکایت کند. چرا که در این دوره حساس و دشوار برای همه، شایستگی ورزشی حکم می‌کرد که هیچ تیمی به عنوان سقوط‌کننده معرفی نشود".

رئیس باشگاه تولوز، دیگر تیم سقوط‌کننده فرانسوی هم با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ این کشور تهدید کرد که این باشگاه هم قصد دارد علیه این تصمیم روند شکایت قانونی را آغاز کند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 421686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.