ظاهر شدن رهبر کره شمالی در انظار عمومی + عکس

رهبر کره شمالی برای افتتاح یک کارخانه کود سازی در انظار عمومی ظاهر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشت: رهبر کره شمالی در آستانه روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرد. خاطرنشان می‌شود که این اولین حضور وی در انظار عموم در ۲۰ روز گذشته بوده است.

پیش از این، جی سونگ هو، یک شهروند سابق کره شمالی که در سال ۲۰۰۶ از این کشور گریخته و اکنون در قوه مقننه کره جنوبی کار می‌کند، گزارش‌های منتشره درباره مرگ کیم جونگ اون را تقریباً ۱۰۰ درصد دقیق نامیده بود. وی ادعا کرد که کیم جونگ اون هفته گذشته درگذشته است..

کیم جونگ اون از ۱۱ آوریل در انظار عموم ظاهر نشده است. وی جشن ۱۵ آوریل در مراسم زادروز کیم ایل سونگ، پدربزرگ خود و بنیانگذار کره شمالی شرکت نکرده بود. به دلیل غیبت وی، شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی وی پدیدار شده بود.

تائه یونگ هو، سفیر پیشین کره شمالی در لندن، که در سال ۲۰۱۶ به کره جنوبی گریخت، اظهار داشته که رهبر کره شمالی نمی‌تواند به طور عادی بایستد یا راه برود. اطلاعاتی در این باره وجود داشت که وی در حالت اغما قرار دارد. در روسیه شایعات مربوط به درگذشت کیم جونگ اون را رد کرده بودند. در ایالات متحده غیبت کیم جونگ اون را غیرمعمول نامیده و برای روبرو شدن با هر حادثه‌ای در کره شمالی آماده شده بودند.

کد خبر 421683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.