مالک ایرانی اورتون به دنبال سردار آزمون

سردار آزمون که این روزها مشتری های زیادی دارد، احتمال دارد به تیم اورتون برود و شاگرد آنجلوتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که شایعات در خصوص علاقه تیم‌های مطرح جهان به جذب سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران و حال و حاضر زنیت روسیه به گوش می‌رسد.

تیم‌هایی که گفته می‌شود علاقه مند به جذب آزمون هستتد از اسپانیا ایتالیا و انگلیس هستند. یکی از این تیم‌ها اورتون است که مالک متمولی به اسم فرهاد مشیری دارد. او قبلاً هم به سردار ایرانی علاقه مند بوده است.

بیشتر بخوانید:

سردار آزمون ایرانی بعدی لیگ جزیره است / آقای گلی جهانبخش در هلند ضد او عمل کرد

حالا اورتون بار دیگر با سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ مذاکراتی را آغاز کرده است. اورتون در خط حمله از ریچارلیسون و دومینیک کالور لوین سود می‌برد ولی این تیم هنوز برای یک مهاجم جدید جای دارد.


این در شرایطی است که وضعیت مویس کین مهاجم ۲۰ ساله و ایتالیایی این تیم کمی متزلزل به نظر می‌رسد و شرایط به نحوی برای جذب آزمون فراهم است.

آزمون در این فصل عملکرد بسیار خوبی با زنیت در لیگ روسیه داشته است و می‌تواند یک گزینه جذاب برای خط حمله اورتون باشد. فردی که شاید بسیار علاقمند به این انتقال باشد فرهاد مشیری مالک این تیم سرشناس انگلیسی و همشهری لیورپول است که همیشه یکی از تحسین کنندگان این ستاره تیم ملی کشورش است.

آزمون بازیکن با استعدادی است بنابراین این خیلی عجیب نیست که مشیری دوست دارد آزمون را به گودیسون پارک بیاورد، جایی که سردار می‌تواند موفق شود و آرزوهای خود را جامه عمل بپوشاند.

کد خبر 421672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.