پرسپولیس مثل پاری سن ژرمن/ استقلال شارژ مالی می‌شود

مدافع سرخپوشان مدعی است در صورت پایان لیگ پرسپولیس به مانند پاری سن ژرمن باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۳ فروردین‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس را مثل پاری سن ژرمن قهرمان معرفی کنید" به پیشنهاد شجاع خلیل زاده در خصوص پایان احتمالی لیگ پرداخت، درخواستی که با توجه به اختلاف سرخپوشان با تیم‌های مدعی دیگر منطقی به نظر می‌رسد، ولی اولویت مطمئناً ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران خواهد بود.


"گل" با عنوان"خودمان عرضه نداریم حقمان را بگیریم" به طعنه تلخ فرشید اسماعیلی در گروه بازیکنان استقلال پرداخت که باعث دلخوری وریا شده بود، البته که بعضی رسانه‌ها خبر از آشتی این دو بازیکن استقلال داده‌اند.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرداختی‌ها تا فردا به ۵۰ درصد می‌رسد طلسم فرهاد - سعادتمند امروز می‌شکند" به بهبود وضعیت باشگاه استقلال طی روزهای آتی پرداخت، جایی که به ادعای این روزنامه پرداختی مدیران آبی به بازیکنان به ۵۰ درصد می‌رسد و فرهاد مجیدی و سعادتمند نیز بعد از مدت‌ها دوری می‌توانند کنار یکدیگر به آینده استقلال نگاه کنند.


"خراسان ورزشی" با عنوان "بله؛ به دیاباته پول ندادیم" به پاسخ مدیرعامل استقلال به نامه وکیل رسمی مهاجم آبی‌ها پرداخت، پاسخی که جعلی بودن سند واریز را حالا برای همه برملا کرد تا این تیم مدیریتی کار سختی برای جلب اعتماد دوباره از بازیکنان خود داشته باشند.


"ایران ورزشی" با عنوان"در آمد استقلال: صفربدهی: روزی ۴۰ میلیون" به رسانه‌ای شدن قرارداد عجیب استقلال برای یک وام ۷/۹ میلیارد تومانی پرداخت، وامی که از زمان موعد بازگشت مبلغ آن به ازای هر روز دیرکرد باشگاه استقلال باید ۴۰ میلیون تومان پرداخت کند، یعنی باشگاه استقلال هر روز باید ۴۰ میلیون تومان پرداخت کند تا تازه فقط رقم گرفته شده پس دهد، موضوع حالی این قرارداد رد پای یکی از اعضای هیئت مدیره سابق استقلال در آن است.

"پیروزی" با عنوان"فرار از پوکر" به تلاش باشگاه‌های لیگ برتری و اللخصوص مدعیان برای پایان دادن به لیگ پرداخت، تلاشی که به نظر این روزنامه برای قهرمان نشدن پرسپولیس و عدم تکرار قهرمانی آنها صورت می‌گیرد.


"صدای سپاهان" با عنوان "این تصمیم غلط ۳ امتیاز را مفت و مجانی پراند "نسبت به کسی که مانع بازی سپاهان مقابل سرخپوشان در نقش جهان شد انتقاد کرد، تصمیمی که سه امتیاز مهم را خیلی راحت از چنگ سپاهان در آورد.

کد خبر 421663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.