۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
قسمت ۲۵ سریال کرگدن منتشر شد

قسمت ۲۵ سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده روانه بازار شد.

به گزارش ایمنا، قسمت ۲۵ سریال کرگدن امروز _۱۳ اردیبهشت‌ماه_ منتشر شد. مخاطبان این سریال می‌توانند در سامانه‌های مجاز این سریال را دانلود و تماشا کنند. همچنین سی دی‌های این قسمت نیز در بازار پخش شده است.

کرگدن مجموعه نمایشی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری، محصول سال ۱۳۹۸ است. پخش سریال کرگدن از پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی آغاز و شنبه هر هفته قسمت جدید آن انتشار می‌یابد.

در خلاصه این سریال آمده است: "۵ جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش آدرنالین از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده‌است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند. این جوان‌ها هر کدام با مهارتی خاص در این چالش شرکت کرده‌اند، مصطفی زمانی در نقش نوید در مهارت موتور سواری تبحر خاصی دارد، سارا بهرامی در نقش رها در رشته پارکور فعالیت می‌کند و فرزندی کر و لال دارد. هدی زین‌العابدین نیز در نقش گیسو دختری است عاشق هیجان و تجربه‌های خطرناک و در رشته آفرود فعالیت می‌کند، پوریا رحیمی (سام) در نقش کاظی (کاظم) خواننده سریال می‌باشد که هم در طول سریال مشغول فعالیت خوانندگی هست و هم تیتراژ پایانی سریال را خوانده است، کاظی مهارت خاصی در نفس گیری در آب دارد، بانیپال شومون در نقش دانیال ایفای نقش می‌کند، دانیال فعالیت بوکس دارد و همچنین صاحب یک باشگاه اسب سواری هست، دانیال در طول سریال رابطه احساسی با خواهر نوید (نازنین) پیدا می‌کند.

کد خبر 421654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرمحپد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    عالی بود