اجرای طرح های ویژه شهرداری اصفهان برای رونق ساخت و ساز

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: شهرداری در این دوره از مدیریت شهری برای رونق صنعت ساخت و ساز و بازگردادن سرمایه‌گذاران به شهر، طرح‌های متفاوتی را در زمان‌های مختلف اجرایی کرده است.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افرادی که اسفندماه سال گذشته موفق به دریافت پروانه ساختمانی نشدند می‌توانند از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ماه پروانه خود را با قیمت سال ۹۸ (بدون تخفیف) دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تخفیف‌ها برای صدور پروانه ساختمانی تا پایان سال بر اساس جدول مشخص شده به متقاضیان ارائه می‌شود، تصریح کرد: بر اساس جدول در نظر گرفته شده، صدور پروانه ساختمانی تا ۱۵ مرداد مطابق با ۵۰ درصد، تا ۱۵ مهر ۴۰ درصد قیمت، تا ۱۵ آذر ۳۰ درصد قیمت، تا ۱۵ بهمن ۲۰ درصد قیمت و تا پایان سال ۱۰ درصد رشد قیمت پروانه در سال‌جاری محاسبه و صادر خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: برای کسانی که نیاز به دریافت پایان کار دارند و به هر دلیل پرونده آنها در کمیسیون ماده صد یا بخش‌های دیگر شهرداری معطل مانده، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس شهروندان می‌توانند از شرایط ایجاد شده استفاده و تا پایان خردادماه سال‌جاری برای دریافت پایان کار از ۵۰ درصد تخفیف تراکم مسکونی و ارزش افزوده تجاری به صورت ۲۰ درصد تخفیف نقدی و ۳۰ درصد تخفیف تشویقی استفاده کنند.

طهرانی گفت: به همین نسبت در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور بر اساس جدول مشخص شده، درصد تخفیف به ترتیب از ۵۰ درصد به ۴۰، ۳۰ و ۲۵ درصد کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین شهروندان باید فرصت را غنیمت شمرده و از تسهیلات بیشتری بهره‌مند شوند.

کد خبر 421646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.