انسداد بیش از ۲۳۲ شماره تلفن تبلیغات غیرمجاز در شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌ قضایی بیش از ۲۳۲ مورد شماره تلفن شرکت های خدماتی که تبلیغات غیرمجاز بر در و دیوار منازل شهروندان الصاق کرده بودند، مسدود شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سیما و نمای شهر متعلق به عموم شهروندان است و نباید نازیبا و دچار آلودگی بصری شود.

وی افزود: براساس ماده ۹۲ قانون شهرداری، محل‌هایی در سطح شهر برای انجام امور تبلیغاتی پیش‌بینی شده، بنابراین تمام کسانی که قصد انجام تبلیغات دارند یا بازاریابان شرکت‌های خدماتی باید برچسب‌های تبلیغاتی را در محل‌های تعیین شده نصب کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: تبلیغات در معابر شهری به جز اماکنی که شهرداری آنها را مجاز شناخته، طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری ممنوع است و برای پیمانکارانی که تبلیغات را الصاق می‌کنند، پیگرد قانونی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس وظایف قانونی خود ابتدا به متخلفان اخطار می‌دهند و سپس در صورت اصرار بر انجام تخلف، طرح شکایت با مستندات لازم تهیه و به دستگاه قضائی ارجاع داده می‌شود، گفت: پس از بررسی در دستگاه قضائی دستور قطع تلفن همراه مندرج در برچسب‌های تبلیغاتی صادر می‌شود و صنف متخلف باید نسبت به پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی اقدام کرده و خسارت وارده به نمای منازل را جبران کند تا نسبت به وصل تلفن همراه صنف مربوطه با هماهنگی دستگاه قضائی اقدام شود.

امیری اظهار کرد: سال گذشته با همکاری دستگاه قضائی بیش از ۲۳۲ مورد شماره تلفن شرکت‌های خدماتی که تبلیغات غیرمجاز بر در و دیوار منازل شهروندان الصاق کرده بودند، مسدود شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند شکایت خود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

کد خبر 421644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.