افزایش قابل توجه محبوبیت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال

یک کارشناس اقتصاد دیجیتال گفت: محبوبیت ریپل در میان همه ارزهای دیجیتال نسبت به محبوبیت بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته و این موضوع از رشد تعداد کاربران و فعالان بازار ریپل در صرافی‌های بین‌المللی حکایت دارد.

رضا سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند صعودی ارزش بیت کوین در روند معاملات بازارهای نظام اقتصادی دیجیتال جهانی، اظهار کرد: قیمت بیت‌کوین از ابتدای هفته گذشته روند افزایشی نامحسوس اما پایدار را تجربه کرده و نرخ رشد مثبت این ارز شاخص دیجیتال در هفت روز گذشته به بیش از ۹ درصد رسیده است.

وی افزود: ورود گسترده و سرمایه‌گذاری قابل توجه بسیاری از مؤسسات مالی در بستر بازار ارزهای دیجیتال در ماه گذشته و عرضه سند EFT توسط صرافی وان اک ژاپن باعث شد روند کاهشی شاخص ترین ارز دیجیتال که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی را نگران کرده بود، متوقف شود و ارزهای شاخص دیجیتال همچون بیت کوین و بلاک چین ریپل مجدداً رشد مثبت را تجربه کنند.

این کارشناس اقتصاد دیجیتال با بیان اینکه مکدی به یکی از قابل اعتماد ترین شاخص‌ها برای فعالان بازار تبدیل شده است، تصریح کرد: تقاطع صعودی مکدی با سیگنال در هفته‌های گذشته، موجب شده تا بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، جهشی قابل توجه و پایدار را تجربه کند و بی‌شک این روند افزایشی تا اواسط ماه می ادامه خواهد داشت.

سلمانی اضافه کرد: شیوع کرونا و گسترش نظام ارتباطات اقتصادی دیجیتال تا حدودی به بازار ارزهای دیجیتال جان تازه ای داد و می‌توانیم امیدوار باشیم که بیت کوین در بازه زمانی پس از پایان اپیدمی کرونا، در روند نوسانات بازار در کانال هفت هزار دلار پایدار بماند و نرخی کمتر از هفت هزار دلار را تجربه نکند.

وی ادامه داد: استلار، بیت کوین، بیت کوین کش و بلاک چین ایاس بیشترین روند افزایشی و رشد را در دوره بحران کرونا تجربه کردند اما محبوبیت ریپل در میان همه ارزهای دیجیتال نسبت به محبوبیت بیت کوین افزایش قابل توجهی داشت و این محبوبیت  از رشد تعداد کاربران و فعالان بازار ریپل در صرافی‌های بین‌المللی حکایت دارد.

کد خبر 421626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.