امواج بارش زا تا یکشنبه در استان اصفهان فعال است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از فعالیت امواج ناپایدار بارش زا در بسیاری از مناطق این استان تا روز یکشنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امواج ناپایدار سه روز آینده در استان اصفهان فعال خواهد بود و از این رو آسمان نیمه ابری، مه صبحگاهی و وزش باد برای بسیاری از مناطق استان در این مدت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش‌های متناوب و موقتی گاهی همراه با رعد و برق و تگرگ را در مناطق مستعد به ویژه غرب و جنوب و شرق استان شاهد خواهیم بود؛ همچنین روز یکشنبه وزش باد شدید در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدون شهر با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند گفت: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی همچنین به بارندگی‌های ۲۴ گذشته در سطح استان اشاره و اظهار کرد: بیشترین بارش از علویجه با میانگین ۱۶.۵، فریدون شهر ۱۵.۶، خوانسار ۱۴.۵، میمه ۱۳.۶، برزوک ۱۳.۵، مورچه خورت ۱۰.۷، دهق ۱۰.۴، بویین میاندشت ۱۰.۲ میلی متر، شهرضا ۹.۶، چادگان ۸.۸، نطنز ۷.۹، داران ۷.۲، اردستان ۷.۱، کلان شهر اصفهان و نجف آباد ۶.۸، دهاقان ۶.۴ و ورزنه ۱.۹ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 421578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.