۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
وقتی کورتوا منتقدانش را ساکت کرد

فصل اول تیبو کورتوا با پیراهن رئال مادرید تا آنجا ناامید کننده بود که بسیاری خواستار جدایی او از رئال بودند اما این بازیکن توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک اعتقاد دارد که بعد از شروع ناامید کننده کورتوا در مادرید، ممکن بود او کاملاً محو شود و دیگر نتواند هیچوقت خودش را در مادرید ثابت کند.

وی افزود: من فکر می‌کنم که کورتوا به خوبی موفق شد سرنوشت خودش را تغییر دهد و شرایط را به نفع خودش برگرداند. بازی اول کورتوا در مادرید اصلاً امیدوار کننده نبود و کورتوا با پختگی خود موفق شد شرایط را به سود خودش تغییر دهد.

کورتوا پس از یک فصل موفق در لیگ جزیره در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۳۵ میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست تا جای کیلور ناواس را در ترکیب این تیم بگیرد.

این دروازه‌بان بلژیکی اگرچه قراردادی شش ساله با غول اسپانیایی امضا کرد اما پس از چند نمایش ضعیف، در کانون توجهات قرار گرفت و بسیاری به انتقاد از او و جایگزینی وی با ناواس پرداختند.

فصل ۲۰۱۸/۱۹ بسیار ضعیف برای مادریدی‌ها به پایان رسید و بسیاری از هواداران و کارشناسان دروازه‌بان این تیم را دلیل عدم موفقیت کهکشانی‌ها می‌دانستند چرا که وی چندین اشتباه تأثیرگذار در بازی‌های متعدد داشت.

حتی صحبت از فروش کورتوا پس از یک فصل ناموفق به گوش می‌رسید و بسیاری نیز با این مسئله موافق بودند اما دروازه‌بان بلژیکی رئال تصمیم گرفت تا در این تیم بماند تا بتواند بار دیگر خودش را ثابت کند. اتفاقی که البته رخ داد و تیم زیدان تا پیش از قرنطینه، بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده چرا که ریالی ها در ۲۴ بازی موفق به ثبت ۱۲ کلین شیت شده‌اند.

کد خبر 421543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.