رشد ۴۴ درصدی بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام‌خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بارگیری انواع کالاهای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) با رشد ۴۴ درصدی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس درباره انتقال کالاهای اساسی از مجتمع بندری امام (ره)، اظهار کرد: به منظور تسریع در روند خروج کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و کمک به تنظیم بازار اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان، یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۴۰۵ تن کالای اساسی از انبارهای نگهداری کالا بارگیری و از طریق ناوگان ریلی و جاده‌ای به اقصی نقاط کشور توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا اوایل اردیبهشت‌ماه، ۳۰ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و بیش از یک میلیون و ۷۴۹ هزار تن انواع کالا از جمله انواع نهاده‌های دامی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به تخلیه و توزیع سریع گندم در مبادی مصرف، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا اوایل اردیبهشت‌ماه، ۱۱ فروند کشتی حامل گندم در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته است.

به گزارش ایمنا، تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در فروردین ماه سال جاری با ۱۵ درصد رشد به بیش از یک میلیون و ۷۹۱ هزار تن رسید.

کد خبر 421542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.