۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
تجلیل از کارگران شهرداری لوندویل

به مناسبت روز جهانی گارگر در آئینی ۲۳ کارگر شهرداری شهر لوندویل تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نعمت یاور پور، شهردار لوندویل در این آئین اظهار کرد: کارگران شریف‌ترین طبقه جامعه هستند، زیرا با عرق جبین و قدرت بازو علاوه بر تلاش برای امرار معاش روزی حلال، با غیرت و مردانگی، گرداننده چرخ‌های تولید کشور بوده و بی منت و بی ادعا به گروه‌های مختلف جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: کارگران شهرداری به صورت شبانه روزی در پاکیزه نگاه داشتن شهر تلاش می‌کنند و در شرایط سخت با زدودن آلودگی‌ها از شهرها سلامتی را به شهروندان هدیه می‌کنند.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: از اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا کارگران شهرداری همانند کادر درمانی کشور به صورت شبانه روزی در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، اما متأسفانه اسمی از این قشر زحمتکش برده نمی‌شود.

یاور پور با بیان اینکه کارگران شهرداری در شرایط عادی با انواع آلودگی مواجه هستند و در حال حاضر ویروس کرونا سلامت جان آنان تهدید می‌کند، تاکید کرد: از دولت انتظار می‌رود از کارگران حمایت‌های مادی و معنوی داشته باشد، تا کارگران در چنین شرایط دشواری به جز سختی کاری دغدغه معیشتی نداشته باشند.

وی یادآور شد: شهرداری لوندویل برای حفظ سلامت کارگران خود در مقابل ویروس کرونا علاوه بر توصیه‌های بهداشتی مستمر و برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشتی، به مقدار کافی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده خریداری و در اختیار آنان قرار داده شده است

شهردار لوندویل با بیان اینکه مدیریت شهری لوندویل همواره تلاش کرده، تا حق و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کند، افزود: شهرداری لوندویل در نظر دارد، برای کلیه کارگران خود بسته معیشتی تهیه و در ماه مبارک رمضان در اختیارشان دهد.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل با ۱۱ نفر جمعیت از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 421532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.