بیش از ۱۹ میلیون خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی گرفتند

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ده میلیون ریالی، به ۱۹ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۴۸ سرپرست خانوار جمعا" به مبلغ بیش از ۱۹۳ هزار میلیارد ریال از هفته گذشته تا کنون خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت ۱۳ روز پنج شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد دو میلیون و ۲۶۶ هزار و ۲۶۳ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد دو میلیون و ۲۵۱ هزار و ۶۴۴ فقره از تسهیلات موصوف را پرداخت (۹۹.۳ درصد) کرده است.

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.

با احتساب تسهیلات پرداختی مرحله اول (هفته گذشته) تا کنون از تعداد ۱۹ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۵۷۹ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد ۱۹ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۴۸ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 421529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.