۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
لیورپول، تنها معشوق ورنر

علاقه شدید مهاجم گلزن تیم لایپزیش به بازی برای لیورپول و تحت مربیگری کلوپ باعث شده است که وی چشم خود را بر روی هر پیشنهاد دیگری ببندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تیمو ورنر احتمالاً در بازه نقل و انتقالاتی بعدی یکی از بزرگترین جابه جایی ها باشد و باشگاه‌های متعددی از جمله لیورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا علاقه مند به جذب او هستند.

ورنر که از اشتوتگارت به تیم لایپزیش پیوست، در چهار سال بازی در این تیم موفق به زدن ۸۸ گل در ۱۵۰ شده. همین درخشش ورنر منجر به تمایل شدید بایرن برای به خدمت گرفتن این بازیکن آلمانی شد اما به نظر می‌رسد که مهاجم جوان لایپزیش مقصد دیگری را در رویاهای خود دنبال می‌کند.

نشریه بیلد آلمان نیز به وضوح اعلام کرد که باشگاه‌های آلمان شانس به خدمت گرفتن ورنر را ندارند چرا که این بازیکن تیم لایپزیش را در لیگ آلمان ترجیح می‌دهد.

واضح است که تیمو ورنر به شخصه تمایل زیادی به بازی تحت مربیگری یورگن کلوپ دارد و به همین خاطر به تیمی مثل بایرن نمی‌رود.

البته در کنار دو اسم لیورپول و بایرن، باشگاه‌های دیگری مثل اینتر و بارسلونا نیز خواهان جذب این بازیکن هستند. البته تمایل این دو باشگاه به جذب ورنر کاملاً به انتقال لائوتارو بستگی دارد. در صورت خروج مهاجم آرژانتینی به سمت بارسلونا، اینتر به دنبال جانشین وی خواهد بود و ورنر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از سوی دیگر بارسلونا نیز بسیار مشتاق به جذب لائوتارو است اما اگر این اتفاق رخ ندهد، گزینه جانشین بارسایی ها تیمو ورنر خواهد بود.

کد خبر 421518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.