۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
زباله‌گاه شهری اهر ساماندهی شد

شهردار اهر از ساماندهی زباله‌گاه شهری توسط مجموعه شهرداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد سرقینی با تاکید بر فرسوده بودن امکانات موتوری شهرداری در محل زباله گاه، اظهار کرد: در راستای ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی از سازمان محیط زیست و استانداری انتظار حمایت مالی داریم تا با خرید ماشین آلات جدید از جمله یک دستگاه بولدزر جدید مشکلی بابت دفن روزانه نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که توجه به مطالبات و افکار عمومی مردم یکی از وظایف شهرداری است، افزود: با بسیج امکانات موتوری و ماشین آلات شهرداری اهر، اقدامات اساسی نسبت به ساماندهی زباله گاه در حال انجام بوده و تلاش می‌کنیم زباله‌های شهر به صورت بهداشتی دفن شوند.

شهردار اهر از تعبیه درب ورودی جدید در محل دفن زباله نیز خبر داد و گفت: با کنترل‌های لازم از ورود زباله گردها جلوگیری شده و فقط خودروهای حمل زباله شهرستان می‌توانند به زباله گاه وارد شوند.

شهردار اهر با هشدار به افراد خاطی و فرصت طلب که با اقدامات غیر قانونی سلامت و بهداشت جامعه را به خطر می‌اندازند، گفت: با همکاری دستگاه قضائی و سایر مراجع مرتبط از جمله نیروی انتظامی، افراد خاطی، زباله گردها و صاحبان گله که اقدامات مخاطره انگیز از جمله زباله‌گردی و گله چرانی در این محل داشتند، طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی افزود: با دستور ویژه فرمانداری و همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر، زباله‌های دپو شده در زباله‌گاه به نحو مقتضی دفن شدند.

منبع: ایسنا

کد خبر 421512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.