۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
آلبوم "شهر مناجات" به بازار آمد

آلبوم موسیقیایی "شهر مناجات" شامل برگزیده‌ای از مناجات‌خوانی ۱۰ خواننده موسیقی سنتی از سه نسل مختلف، به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید و روانه بازار شده است.

به گزارش ایمنا، آلبوم موسیقی "شهر مناجات" با مناجات‌خوانی ۱۰ خواننده موسیقی سنتی از سه نسل مختلف، به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید و روانه بازار شده است.

در این آلبوم که با همت مرکز موسیقی حوزه هنری و دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما منتشر شده است، محمدتقی سعیدی، حسام‌الدین سراج، جمال‌الدین منبری، فاضل جمشیدی، حسین علیشاپور، رسول رهو، بامداد فلاحتی، حمید خزایی، سید محسن حسینی و هادی فیض‌آبادی، آوازهای دل نشینی در فضای نیایش ارائه داده‌اند.

این مناجات خوانی‌ها با شعر شاعرانی چون بیدل دهلوی، مولانا، حافظ، عطار، نظامی در دستگاه‌ها و آوازهایی از جمله شور، اصفهان، همایون، ماهور، دشتی، شوشتری و افشاری اجرا شده است.

ضبط ۸ قطعه از این آلبوم در استودیو پژواک حوزه هنری انجام شده و دو قطعه در شهرهای اصفهان و یزد ضبط شده‌اند. میلاد عرفان‌پور، مدیریت تولید و سروش بخشش، نظارت ضبط این آلبوم را برعهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند برای تهیه آلبوم موسیقی "شهر مناجات" به صورت نسخه اصلی به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و همچنین سایت‌های www.beeptunes.com ، www.navaak.com و مرکز پخش و نشر جوان و پخش رها مراجعه کنند.

منبع: پایگاه خبری حوزه هنری

کد خبر 421501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.