۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
بازگشایی پارکینگ‌های شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین پارکینگ های تحت نظارت سازمان بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور بودیم، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در راستای مقابله با گسترش این بیماری اقداماتی را در دستورکار قرار داد.

وی تصریح کرد: بنابراین از اسفندماه سال گذشته بنا به دستور کارگروه سلامت شهرداری قزوین پارکینگ‌های شهرداری قزوین تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به بازگشایی پارکینگ‌های تحت نظارت سازمان گفت: بازگشایی این پارکینگ‌ها مشروط به رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده برای مبارزه با کرونا است و تمام پرسنل پارکینگ‌ها باید این مقررات را به صورت دقیق اجرا کنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نظارت لازم برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در پارکینگ‌های سطح شهر به صورت مستمر انجام می‌شود تا شهروندان نگرانی بابت استفاده از خدمات پارکینگ‌ها در شرایط فعلی جامعه نداشته باشند.

وی یادآور شد: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گام مؤثری در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا برداریم.

کد خبر 421499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.