روحانی: هر چه داریم در سایه کار و تلاش کارگران است

رئیس جمهور با تبریک روز کارگر و قدردانی از تلاش وزارت نیرو و همه مهندسین و کارگران ایرانی تصریح کرد که هر چه داریم در سایه کار و تلاش ملت بزرگ ما و کارگران عزیز ما است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح سد شهدای ایلام، با بیان اینکه مسأله آب همیشه مهم بوده و در مسأله ویروس کرونا یکی از مسائلی که مطرح است، مصرف آب است، گفت: با شیوع ویروس کرونا مصرف آب در کشور افزایش یافت و این موضوع در پیش بینی‌ها نبود و ضروری است که با پایان کرونا نیز به صورت بدبینانه این پیش‌بینی را برای مصرف آب داشته باشیم.

وی با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آب و خاک، افزود: می‌خواهم از مقام معظم رهبری سپاسگزاری کنم که از آغاز دولت یازدهم در سال ۹۳، نامه‌ای که خدمت ایشان نوشتم و حضوری هم توضیح دادم، ایشان موافقت کردند که از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آب و خاک مخصوصاً در مناطق مرزی و مناطق به اصطلاح گرمسیری استفاده کنیم.

رئیس جمهور افزود: امیدوارم این طرح‌ها که کار عظیم و بزرگی برای مردم مناطق غربی کشور و از جمله مردم خوب، عزیز و دلاور استان ایلام است، ان‌شاء الله تا پایان امسال و پایان این دولت به اتمام برسند.

روحانی با اشاره به برنامه ریزی که برای سفر به استان ایلام و دیدار با مردم این استان داشت اما متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا به تأخیر افتاد، گفت: افتتاح این طرح‌های بزرگ را در استان ایلام به همه مردم این استان تبریک می گویم و ان‌شاء الله مبارک باشد.

کد خبر 421495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.