۴۰ فقره تصادف در محدوده میدان دفاع مقدس_سپاهان شهر اتفاق افتاد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از وقوع ۹ فقره تصادف و ۳۱ مورد برخورد وسایل نقلیه در معابر بزرگراهی اصفهان در اثر لغزندگی ناشی از بارش باران ظهر امروز خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از وقوع ۹ فقره تصادف در معابر بزرگراهی اصفهان و ۳۱ مورد برخورد وسایل نقلیه در اثر لغزندگی ناشی از بارش باران در ظهر امروز خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات در محدوده خروجی میدان دفاع مقدس (صفه) تا سپاهان شهر رخ داده است.

وی افزود: حوادث ظهر امروز مصدوم و فوتی نداشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: ترکیب دوده‌ها، نفت و گازهای موجود در آسفالت با قطرات باران در معابر بزرگراهی و خیابان‌ها سبب لغزندگی و افزایش ضریب سُرخوردگی وسایل نقلیه می‌شود از این رو برای جلوگیری از وقوع تصادفات در شرایط لغزندگی رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی استاندارد و توجه به جلو حین رانندگی ضروری است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه همه تصادفات مشابه امروز تنها ناشی از خطای انسانی نیست، خاطرنشان کرد: به محض اینکه باران می بارد آمار تصادفات در بزرگراه‌ها به صورت نامتعارفی افزایش می‌یابد و تریلی‌ها و کامیون‌ها از مسیر خارج می‌شوند؛ همه این حوادث در بزرگراه‌ها نمی‌تواند ناشی از خطای انسانی باشد از این رو شاید جنس آسفالت، شیب جاده و هندسی راه مشکل داشته باشد که نیاز به بررسی دارد.

کد خبر 421488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.