پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل فشافویه

شهردار حسن‌آباد فشافویه گفت: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بدون بهره به مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهر به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن تاجیک اظهار کرد: صندوقی با مشارکت خیران، امام جمعه و شهرداری حسن‌آباد برای اعطای این تسهیلات تشکیل شده است.

وی افزود: باز پرداخت این تسهیلات یک‌ساله است و برای حمایت از خانواده‌هایی که در این شرایط سخت توان تأمین کالاهای اساسی خود را ندارند اختصاص می‌یابد.

شهردار حسن‌آباد فشافویه با بیان اینکه تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون است خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به ازای هر متقاضی ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال است که پس از شناسایی توسط دستگاه‌های مربوطه این تسهیلات از روز شنبه پرداخت می‌شود.

تاجیک اضافه کرد: این تسهیلات در قالب مشاغل آسیب دیده از کرونا شامل تاکسیرانی دست‌فروش‌ها و افرادی که دارای شغل ثابت نیستند پرداخت شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا شرایط معیشتی اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر را با چالش جدی مواجه کرده که این شرایط باعث شد نهادهای حمایتی و بخشداری به یاری یکدیگر بسته‌های حمایتی را برای خانواده‌های کم درآمد تدارک ببینند.

شهردار حسن‌آباد فشافویه یادآور شد: شهروندان با خودداری از خروج غیر ضروری از خانه می‌توانند کمک شایانی به ریشه‌کنی بیماری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 421487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.