با مشارکت مردم، شهر کوشک از وضعیت قرمز خارج می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کوشک گفت: نگرانی ما از کاهش حساسیت مردم نسبت به سلامتی خود و اطرافیانشان است که خسارت جبران ناپذیری را دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر جلالی با تاکید بر اینکه آغاز دوباره فعالیت اقتصادی و اجتماعی در شهرها به معنای پایان شیوع ویروس کرونا نیست، اظهار کرد: شهروندان باید همچنان از تردد غیرضروری در شهر پرهیز کرده و مدیران شهری نیز همانند گذشته نسبت به ضدعفونی کردن شهر اقدام کنند.

وی با قدردانی از نیروهای مردمی که برای پشتیبانی مدیریت بحران کرونا تلاش کرده‌اند، افزود: سال گذشته با بحران‌های مختلفی روبه‌رو بودیم اما با مشارکت مردمی توانستیم به خوبی از آنها عبور کنیم و اگر روند کمک‌رسانی به مردم ادامه یابد، شهر کوشک از وضعیت قرمزی که در آن قرار دارد رهایی می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر کوشک با اشاره به اینکه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی شهر پس از بهبود شرایط از سر گرفته می‌شود، تصریح کرد: نگرانی ما از کاهش حساسیت مردم نسبت به حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان است که خسارت جبران ناپذیری را دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بخشی از جامعه دچار بحران جدی و فقر اقتصادی شده‌اند، ادامه داد: اقدامات خیریه‌های شهر کوشک که دست به دست هم داده و به یاری قشر آسیب دیده از این ویروس پرداختند قابل تقدیر است و درخواست دارم همچون گذشته مردم شهر کوشک همراه و همدل در رزمایش مواسات شرکت کنند و به یاری یکدیگر بشتابند.

جلالی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "جهش تولید" اظهار کرد: با تحقق این شعار می‌توان میزان اشتغال را افزایش داده و وابستگی‌های خارجی در تأمین برخی کالاها را کم کرد و با استفاده از سرمایه انسانی و اجتماعی موجود این شعار محقق شود.

کد خبر 421463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.