ارزیابی آثار پژوهشی جایزه سردار سلیمانی توسط پنج گروه

آثار پژوهشی ارسالی به دبیرخانه اولین دوسالانه آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت که به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است توسط پنج گروه داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، دبیرخانه اولین دوسالانه آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گروه‌های پنج‌گانه داوری تعیین شدند. این گروه‌ها شامل گروه نظامی و امنیتی، گروه اجتماعی، اقتصادی، گروه حقوقی و بین‌الملل، گروه تاریخی و سیاسی و گروه فرهنگی، ادبی و هنر است.

پژوهشگران، ناشران و دانشگاه‌ها می‌توانند آثار خود را در قالب موضوعات ۹ گانه نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی به دبیرخانه جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارسال نمایند که در پنج گروه داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.‌‌‌‌‌‌‌

پیش از این مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس، با انتشار فراخوانی اعلام کرده بود اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهد کرد.

آخرین فرصت برای ارسال آثار پژوهشی پایان مرداد ۱۳۹۹ و زمان اعلام نتایج داوری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ همزمان با روز پژوهش اعلام شده است.

کد خبر 421452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.