ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی رشت در سال ۹۹

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت خواستار ایجاد ساخت مکان جدید سامانکده و گرمخانه شهر رشت برای افراد بی‌سرپناه شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت فاطمه شیراز، در یکصد و یازدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا به برنامه‌های فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: کارگروه قرآنی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت در جهت پویش در "خانه بمانیم" در فضای مجازی اقدام به تولید برنامه‌های قرآنی کرد.

وی ادامه داد: برنامه با خدا تا خدا، شهر باران شهر قرآن و فصل مهربانی بخشی از برنامه‌های کارگروه قرآنی سازمان فرهنگی شهرداری رشت در ماه مبارک رمضان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت به لزوم همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی برای افزایش خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی تاکید کرد و افزود: آماده همکاری و مشارکت بیشتر در راستای کمک به انسان‌های دردمند و آسیب دیده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به ساماندهی سامانکده و گرمخانه در کنار سایر حوزه‌ها توجه کافی داشته باشد، گفت: شهرداری رشت باید نسبت به رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی حوزه شهری تلاش بیشتری نماید.

شیرزاد با بیان اینکه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: ساخت مکان جدید سامانکده و گرمخانه شهر رشت برای افراد بی‌سرپناه موجب افزایش سلامت و امنیت اجتماعی شهر و شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانکده و گرمخانه شهرداری در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت کامل قرنطینه شد اضافه کرد: خوشبختانه بیمار مبتلا به کرونا در گرمخانه و سامانکده مشاهده نشد.

کد خبر 421433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.