کارگران، مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار باغبادران کارگران واحد خدمات شهری را ستون فقرات فعالیت‌های مدیریت‌شهری دانست و افزود: کارگران شهرداری باغبادران در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه خدمات شهری، فضای سبز و پسماند، بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی در آئین تجلیل از کارگران شهرداری باغبادران، اظهار کرد: کارگران نیروهای محرکه جامعه هستند و در سال‌های اخیر که نگاه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال بر مسئله اقتصاد و تولید معطوف شده جایگاه این قشر تأثیرگذار بیش از پیش برای همگان نمایان شده است.

وی کارگران واحد خدمات شهری را ستون فقرات فعالیت‌های مدیریت‌شهری دانست و افزود: کارگران شهرداری باغبادران در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه خدمات شهری، فضای سبز و پسماند، بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام شیوع کرونا افزایش یافته است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: بیش از ۷۰ کارگر در شهرداری باغبادران مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و با وجود دغدغه‌های متعدد از جمله کمی حقوق دریافتی، سختی کار و پرخطر بودن فعالیت‌، هرگز در انجام کارهای محول شده کوتاهی نکرده‌اند.

امینی ادامه داد: رفع مشکلات کارگران مدیریت شهری باغبادران از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه توجه به دغدغه کارگران قطعاً کیفیت خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان را افزایش می‌دهد، عنوان کرد: در شرایط کنونی و با وجود تورم سنگین، حقوق، مزایا و پاداش کارگران شهرداری جوابگوی نیازهای آنان نیست، بنابراین تلاش می کنیم با پرداخت بموقع حقوق کارگران دغدغه آنان را کمتر کنیم.

کد خبر 421427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.