شهردار اصفهان از برگزارکنندگان "هفته فرهنگی اصفهان" قدردانی کرد

شهردار اصفهان در پیامی از برگزارکنندگان هفته فرهنگی اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام «قدرت الله نوروزی» شهردار اصفهان آمده است:

«به نام او

برگزاری هفته فرهنگی اصفهان به صورت مجازی و با تغییر رویکردهای لازم متناسب با سبک زندگی جدید شهروندان، آن هم در شرایطی که امید و همدلی، رمز راهگشای عبور از روزهای سخت و دشوار مقابله با ویروس کرونا است، به خوبی نشان داد می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در اجرای این برنامه‌ها موفق عمل کرده و رضایت‌مندی جامعه مخاطب و استقبال شهروندان از برنامه‌ها را به همراه داشت.

اجرای حدود ۱۰۰ برنامه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و … در قالب‌های مختلف از جمله قالب‌های ترویجی، نقد و بررسی فرهنگ و هنر اصفهان و غیره اتفاق ارزشمندی بود که به صورت مجازی در بستر تعاملی شکل گرفت. همچنین هفته فرهنگی اصفهان توانست به خوبی با سایر مناسبت‌ها به ویژه ماه مبارک رمضان، همراه و همخوان شده و تولیدات متناسب با این ایام را در دستور کار قرار دهد.

لازم است مراتب سپاسگزاری خود را از حضور و همراهی همه هنرمندان، اصحاب فرهنگ و ادب و خبرنگاران و همچنین اهتمام تمامی برگزارکنندگان هفته فرهنگی اصفهان به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و مناطق ١۵ گانه شهرداری اصفهان اعلام کرده و امیدوارم این برنامه‌ها توانسته باشد در راستای امیدبخشی به شهروندان، پاسداشت اصفهان، فرهنگ سازی و معرفی هرچه بهتر ابعاد فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی این شهر مؤثر باشد.»

قدرت الله نوروزی

شهردار اصفهان

١٠ اردیبهشت ماه ٩٩

کد خبر 421415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.