۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
شوراها بازوان مدیریت شهری هستند

شهردار گلپایگان گفت: شوراها با بهره‌مندی از هم افزایی فکری و عملی مردم و جوانان برای اعتماد به نفس بیشتر مردم به نهاد ارزشمند شورا تلاش‌های خود دو چندان کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده امروز-چهارشنبه- در مراسم تجلیل از اعضای شورای شهر گلپایگان ضمن تبریک سالروز تأسیس شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراها بازوان نظارتی مدیریت شهری هستند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب هستیم و شوراها با بهره‌مندی از هم افزایی فکری و عملی مردم به ویژه جوانان برای تحقق وعده‌های خود و اعتماد به نفس بیشتر مردم به نهاد ارزشمند شورا تلاش‌های خود دو چندان کنند.

همچنین حسین زاهدی رئیس شورای شهر گلپایگان ضمن ابراز خرسندی از تجلیل شهردار و مدیران شهرداری از اعضای شورای شهر اظهار کرد: شورا یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن جامعه با آرا مردمی است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های مستمر سعی داریم رضایتمندی شهروندان را حاصل کنیم تا این سازمان مردمی روز به روز به هدف اصلی خود که بهره برداری از افکار مختلف و جذب همکاری شهروندان در دست یابی به افق تعیین شده است دست یابد.

به گزارش ایمنا، به مناسبت ۹ اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها شهردار گلپایگان به همراه معاونین شهرداری با اهدای لوح سپاس از اعضای شورای شهر تقدیر کرد.

کد خبر 421397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.