اوبامیانگ در لیست فروش آرسنال با حداقل قیمت

آرسنالی ها نمی خواهند با پایان یافتن قرارداد اوبا او را به صورت رایگان از دست بدهند و به همین خاطر اعلام کرده اند که او را با حداقل قیمت به قروش می رسانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه آرسنال نمی‌خواهد فصل آینده با ضرر مواجه شود و به همین خاطر حاضر است تا اوبامیانگ را در همین بازه نقل و انتقالاتی پیش رو با مبلغ ۳۴ میلیون یورو به فروش برساند.

اگرچه قیمت تعیین شده برای اوبامیانگ بسیار پایین به نظر می‌رسد، اما توپچی‌ها نمی‌خواهند هیچ ریسکی را بپذیرند. فصل بعد قرارداد مهاجم این تیم به پایان می‌رسد و اگر او قراردادش را تمدید نکند، آرسنال هیچ پولی از طریق فروش وی به دست نمی‌آورد.

روزنامه سان اعلام کرده است که مبلغ مورد نظر آرسنال برای فروش اوبامیانگ ۳۰ یا نهایتاً ۳۴ میلیون خواهد بود.

با توجه به کیفیت بالای اوبامیانگ، وی می‌تواند گزینه باشگاه‌های متعددی از جمله اینتر، بارسلونا رئال و منچستر یونایتد باشد.

از آنجا که پیر امریک اوبامیانگ سابقه بازی در تیم جوانان میلان را دارد، وی به زبان ایتالیایی مسلط است و همین مسئله شاید بتواند بر انتخاب این بازیکن تأثیر بگذارد.

تا اینجای فصل، ستاره آرسنال موفق به زدن ۲۰ گل در ۳۲ بازی برای آرسنال شده است. وی را می‌توان بهترین بازیکن آرسنال در طی چند فصل اخیر برشمرد.

کد خبر 421393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.