۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
هالند می تواند لواندوفسکی بعدی باشد

درخشش ستاره نروژی دورتموند تعجب همه را برانگیخته و سرمربی سابق دورتموند نیز اعتقاد دارد که هالند می تواند لواندوفسکی بعدی فوتبال باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کیکر آلمان، اوتمار هیتزفیلد در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد. او بازیکنانی در سطح کلاس جهانی را مربیگری کرد و حالا در آخرین مصاحبه خود گفته است که هالند می‌تواند لواندوفسکی بعدی باشد.

وی رابطه نزدیکی با باشگاه دورتموند دارد. این مربی در طول شش سال حضورش در جمع دورتموندی‌ها موفق شد دو بار در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی برسد. او در رابطه با عملکرد هالند اظهار کرد: وقتی برای اولین بار بازی هالند را در تلویزیون دیدم، کاملاً حس کردم که این بازیکن هوش بازی بالایی دارد و در مسیر درستی برای پیشرفت قرار گرفته است.

هیتزفیلد ادامه داد: هالند همیشه به دنبال پیدا کردن فضاهای خالی است. از لحاظ تکنیکی بازیکن خوبی است، هنگام بازی آرامش دارد و البته سریع است.

با وجود اینکه بازیکن ۱۹ ساله نروژی دورتموند تنها با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به این تیم پیوست، اما وی تنها با روانه کردن ۲۶ شوت به سمت دروازه تیم‌ها موفق به زدن ۱۲ گل شده است، تقریباً هر دو شوت یک گل!

نکته جالب توجه برای آنالیزورهای فوتبالی این است که هالند هم با پای راست و هم با پای چپ به خوبی شوت می‌زند و موفق به گلزنی با هردو پای خود شده اما هنوز با ضربه سر گلی وارد دروازه حریفان نکرده با اینکه قد ۱.۹۴ متری دارد.

سرمربی سابق دورتموند درباره هالند خاطرنشان کرد: شما به ندرت مهاجمی را پیدا می‌کنید که تا این حد روی زمین خوب باشد و سرعت بالایی هم داشته باشد. در عین حال، هالند بازیکن بلندقدی است و می‌تواند در نبردهای هوایی تأثیرگذار ظاهر شود. من فکر می‌کنم که او می‌تواند لواندوفسکی بعدی باشد.

کد خبر 421392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.