زمانبندی طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تغییر ساعات طرح ترافیک از روز شنبه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: ۵۰ درصد افراد جامعه از دستکش و حتی ماسک استفاده می‌کنند اما باقی افراد به موازین قانونی و رعایت بهداشت اهمیتی نمی‌دهند.

او افزود: طی دستورالعملی از طرف ریاست جمهوری طرح مناسب سازی قیمت ماسک‌ها از روز شنبه در متروها آغاز می‌شود و افراد می‌توانند ماسک را با قیمت مناسب از متروها خریداری کنند، البته فضاهایی را برای افرادی که سالانه، نذری در ماه مبارک داشته اند و امسال به دلیل کرونا نمی‌تواند ادا کنند، قرار داده ایم تا با نذر ماسک به هموطنان کمک کنند.

هاشمی ادامه داد: همه نقاط تهران وضعیت ترافیک تقریباً مطلوب و مساعد است به جز محدوده مرکزی طرح ترافیک مشکلاتی را به وجود آورده است، چون اصناف و کارکنان دولت حضور پیدا می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآوری کرد: روز گذشته طی جلسه‌ای با سردار ذوالفقاری در وزارت کشور تصمیم بر این شد، ساعت طرح ترافیک در کلانشهر تهران را اصلاح کنیم. برای مثال طرح از ساعت ۶ و نیم صبح بوده تا غروب، این ساعت را به ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر تغییر دادیم.

او به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط قیمت را ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم تا از سفرهای زائد جلوگیری شود.

کد خبر 421382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.