سنجش صلاحیت علمی مدرسین حوزه مدیریت شهری

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تهیه و راه‌اندازی "سامانه تشخیص صلاحیت مدرسین آموزشی در حوزه مدیریت شهری و روستایی" و ابلاغ آن به استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی اظهار کرد: با توجه به توسعه روز افزون آموزش‌های نوین و نیاز به ساماندهی مدرسان حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور، این مرکز با همکاری دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان، اقدام به راه‌اندازی این سامانه و تهیه شناسه آموزشی (ID) مدرسان کرده است.

وی افزود: این سامانه این قابلیت را دارد که به منظور گردآوری اطلاعات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های مدرسان تخصصی مدیریت شهری و روستایی، ضمن برقراری عدالت در تدریس و فراهم آوردن بستر مناسب جهت استفاده و برخورداری مطلوب از تمامی ظرفیت‌های پرسنل مستعد و متخصصین حوزه مدیریت شهری و روستایی در کشور به تخصصی کردن دوره‌های آموزشی و ارتقا آن کمک کند.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: در سامانه مذکور ضمن اینکه می‌توان از ظرفیت کارشناسان استانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، کارشناسان تخصصی سازمان‌ها و ادارات بهره گیری کرد، مدرسان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی تخصصی متقاضی تدریس در حوزه مدیریت شهری و روستایی نیز می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت تا مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی نهایی و تأیید مدرس از سوی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی به وی کد مدرسی تخصیص می‌یابد.

زیارتی نصرآبادی خاطرنشان کرد: سامانه مذکور در سایت مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی به نشانی ssafta.imo.org.ir قابل دسترس و بارگذاری اطلاعات متخصصان مدیریت شهری و روستایی است.

کد خبر 421368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.