دوره‌های مرکز آموزش سازمان فاوا آنلاین برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از برگزاری آنلاین دوره های مرکز آموزش این سازمان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۳ دوره آموزشی در مرکز آموزش سازمان فاوا برگزار شده است.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بحران به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ و در راستای دستورالعمل‌های ابلاغ شده مبنی بر عدم برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری در جهت حفظ سلامت شهروندان، مرکز آموزش سازمان فاوا از ابتدای این بحران تا کنون دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار کرده و این روند تا پایان محدودیت‌های اعلام شده، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر ۲۴۳ دوره آموزشی در مرکز آموزشی سازمان فاوا برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره‌ها در گروه‌های پایه- عمومی و تخصصی در حوزه‌های مختلف GIS، آمار، انیمیشن، برق، پایه و سیستم عامل، حسابداری، خدمات دولت الکترونیکی، شبکه، عمران، فناوری اطلاعات، گرافیک، گروه تحلیل و برنامه نویسی، مدل سازی، مدیریت، معماری، مکانیک، کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از طراحی برنامه‌هایی به منظور افزایش جذب علاقه‌مندان و ارتقای دانش حرفه‌ای کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۸ هزار نفر ساعت آموزشی برگزار شده که حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزشی معادل هفت درصد مربوط به آموزش ضمن خدمت همکاران شهرداری اصفهان و مابقی مربوط به سایر دوره‌ها بوده است.

در این زمینه «مجید غلامی»، مدیر مرکز آموزش سازمان فاوا نیز با اشاره به رسالت این مرکز در ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی، از تدوین برنامه‌ای برای غیرحضوری کردن دوره‌ها با هدف افزایش سلامتی مخاطبان و همچنین کاهش تردد در سطح جامعه خبر داد.

وی با معرفی سامانه شهر یادگیرنده به نشانی الکترونیکی lcity.ir ابزار امیدواری کرد: این سامانه بتواند علاوه بر علاقه‌مندان، به آموزشگاه‌ها، مدرسین و مجامع تخصصی به شهروندان با تولید محتوا ارائه خدمت کند.

مدیر مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان ضمن دعوت از تمامی فعالان این حوزه و نیز سازمان‌ها و نهادهای نیازمند به خدمات آموزشی، تصریح کرد: علاقه‌مندان به همکاری با این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق گزینه همکاری را انتخاب و فرم مربوط را تکمیل کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۷۸۷ و ۳۲۲۲۸۷۸۸ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، سامانه شهر یادگیرنده از جمله سامانه‌هایی در شهرداری اصفهان است که با استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان داخلی و جلب مشارکت شرکت پیشرو پرداز سی پل تهیه و جهت آموزش‌های غیرحضوری آنلاین و آفلاین در اواخر بهمن ماه سال گذشته با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از معاونین و مدیران ارشد شهرداری به صورت رسمی رونمایی شد.

کد خبر 421355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.