۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی مراغه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مراغه از آغاز فعالیت مجدد بخشی از ناوگان عمومی اتوبوس‌های شهری پس از ۵۰ روزه وقفه خبرداد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا توفیق اظهار کرد: پس از تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مراغه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت موازین بهداشتی و مقررات مربوط به پروتکل‌های وزارت بهداشت مجدداً فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع ۴۴ اتوبوس ناوگان شهری، ۲۲ اتوبوس در بخش شهری و روستایی به چرخه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی بازگشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مراغه اضافه کرد: در مناطق شهری نیز، هم اکنون فعالیت خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهری در مسیرهای فاز اول و دوم شهرک ولی عصر (عج)، ۴۸ متری و شهرک سهند، شهرک امام علی (ع) و نیز شهرک گلشهر آغاز شده است.

توفیق اضافه کرد: این شروع به کار با موافقت ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان انجام شده و در صورت بهبود شرایط و نیز بررسی میزان استقبال شهروندان از حمل و نقل عمومی بر تعداد اتوبوس‌های فعال افزوده خواهد شد.

وی افزود: شهروندان نیز با رعایت مقررات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ضمن جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمینه را برای فعالیت حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فراهم کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مراغه با اشاره به خدمات ناوگان عمومی شهری در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته ۹ هزار و ۹۲۶ نفر روز سفر توسط اتوبوس‌های درون شهری برای شهروندان خدمات ارائه شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 421347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.