۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
بازگشت استراماچونی ممنوع

گویا بازگشت استراماچونی به ایران هیاهویی برای هیچ است و قرار نیست این مربی ایتالیایی فعلاً به ایران برگردد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "بازگشت استراماچونی ممنوع" شایعات سرمربیگری تیم ملی توسط استراماچونی را هیاهو برای هیچ دانست بازگشت این سرمربی را عملاً منتفی برآورد کرد، البته که با توجه به قرارداد کوتاه اسکوچیچ و موفقیت کم نظیر استراماچونی در استقلال بازگشت او به ایران دور از انتظار نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس- دادکان نزدیک تر از همیشه" به تحولات اخیر باشگاه پرسپولیس و احتمال بالای مدیرعاملی این باشگاه توسط دادکان پرداخت، کسی که البته شائبه هوایی در خصوص بازنشستگی او برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "اعتراض فرهاد" به عدم حضور فرهاد مجیدی در جلسه با سعاتمند پرداخت، این در حالی است که مجیدی چندی پیش از رفتن اسماعیلی به جلسه خصوصی با سعاتمند ممانعت کرده بود تا وضعیت آبی‌های پایتخت پیچیده‌تر از همیشه به نظر برسد.

"ایران ورزشی" با عنوان"کشتی همیشه نامرد بوده است" به آخرین اظهارات پرویز هادی پرداخت، کسی که معتقد است ۱۰ بار در مسابقات انتخابی اول شده است ولی تنها دو بار برای تیم ملی انتخاب شده است، موضوعی که تلخ خسته کننده و تأسف بار به نظر می‌رسد.

"پیروزی" با عنوان"دوربرگردان وزارت" به احتمال بازگشت کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس در هیاهوی اختلاف مدیران پرداخت، اتفاقی که به استنباط این روزنامه اگر رخ دهد کارگزار با اختیارات بیشتری باز خواهد گشت.


"صدای سپاهان" با عنوان "برای دبل قهرمانی تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم " به اظهارات علیرضا نقی زاده پرداخت، بازیکن سپاهان که معتقد است سپاهان از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ناامید نشده است و به دنبال قهرمانی جام حذفی نیز است.

کد خبر 421337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.