سایت آموزشی آتش‌نشانی قم امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون خدمات شهری شهرداری قم از راه‌اندازی سایت آموزشی ویژه آتش‌نشانی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید امیر سامع با اشاره به اهمیت ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی در سطح شهر، اظهار کرد: شهر قم یکی از شهرهای استاندارد در حوزه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تجهیزات است که در سال‌های گذشته اقدامات مهمی برای ارتقای این مهم در شهر صورت پذیرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار قم با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه جدید آتش‌نشانی و ماشین‌آلات آتش‌نشانی در سال‌های گذشته در قم صورت پذیرفته است، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان تجهیزات آتش‌نشانی و تجهیزات فردی برای نیروها تهیه‌شده و نردبان جدیدی نیز به ناوگان آتش‌نشانی افزوده‌شده است.

سامع با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی ساختمان سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، اضافه کرد: کار نوسازی ایستگاه اصلی، مرکزی و ساختمان اداری با توجه به انتخاب پیمانکار به‌زودی آغاز می‌شود.

وی ساخت سایت آموزشی آتش‌نشانی در قم را موردتوجه قرار داد و افزود: محصورسازی این پروژه در سال ۹۸ انجام شد و پروژه‌های این سایت در مساحت ۴۰ هزار مترمربع ویژه آموزش کلیه آتش‌نشان‌ها راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم این پروژه در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بحث مدیریت بحران، تصریح کرد: در تکمیل لوازم و تجهیزات بحران سال گذشته ۶ میلیارد تومان شامل ۱۴ وسیله اعم از مینی لودر و لودرها و گریدر و تجهیزات لازم و خرید پمپ در مقابله با بحران خریداری شد که توان مدیریتی برای مقابله با بحران در شهر قم را افزایش داد.

سامع خاطرنشان کرد: در مدیریت بحران توانستیم انبارها را تکمیل کرده و سوله اسکان اضطراری منطقه ۸ که تا مرحله سفت‌کاری پیش رفته بود به پیمانکار جدید واگذار شد، این پروژه تکمیل‌شده و سوله آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: همه ۵ محل اسکان اضطراری مجهز به ژنراتور و مخازن آب اضطراری است تا خدمات را به بهترین نحو ارائه دهیم.

کد خبر 421331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.